Om klubben

boxerillu2

Norsk boxerklubb ble etablert i 1934 og er dermed en av Norges eldste raseklubber. Klubben organiserer alle med spesiell interesse for rasen boxer.

Å bli medlem i Norsk Boxerklubb koster 475 kroner per år for hovedmedlemmer og 275 kroner per år for familiemedlemmer/pensjonister. Gå til innmeldingssiden

Norsk Boxerklubb er tilknyttet Norsk Kennel Klub som er en paraplyorganisasjon for alle raseklubber og andre hundeklubber i Norge. Dersom du ikke et medlem i NKK ved at du er medlem i annen hundeklubb, vil du automatisk bli medlem hos dem når du melder deg inn i Norsk Boxerklubb.

Som medlem i Norsk Boxerklubb kan du delta på en rekke aktiviteter i regi av klubbens lokale områder. Du blir automatisk tilknyttet det lokale området du har bostedsadresse, men er velkommen til å delta på aktiviteter der du ønsker. Les mer under fanen Lokalavdelinger.

På NKK sine sider kan du lese mer om medlemskap og medlemsfordeler

Fra 1. september det halv pris på kontingenten både hos Norsk Boxerklubb og Norsk Kennel Klub.

LogoNKK-Logo best